25 april - Reisverslag uit Akkrum, Nederland van Kees en Jolanda en Lindy Folkertsma - WaarBenJij.nu 25 april - Reisverslag uit Akkrum, Nederland van Kees en Jolanda en Lindy Folkertsma - WaarBenJij.nu

25 april

Blijf op de hoogte en volg Kees en Jolanda en Lindy

25 April 2013 | Nederland, Akkrum

8 februari 2013, weer een dag er bij om nooit te vergeten.

Kind & Toekomst met de boodschap dat wij opnieuw heit en mem zijn geworden. Lindy is opeens grote zus. We hebben een famke.

Han Zhu is haar naam en ze is ongeveer 3,5 jaar en komt uit China. De volgende dag hebben we direct aangegeven dat we haar heel graag als dochter willen. De administratieve molen begint. Alle documenten worden naar China gestuurd ter beoordeling.
Een spannende periode breekt aan. Heel voorzichtig is er de mogelijkheid dat we in juni, juli, mogen afreizen naar haar.

Haar Chinese achternaam is ‘Lan’. In China wordt de achternaam voor de voornaam geschreven. Han Zhu zal ze voor eeuwig heten maar we zullen haar wel een naam erbij geven…maar deze houden we nog even voor ons.

Op sommige momenten lijkt er geen einde aan te komen. Tot vorige week…eindelijk ‘definitief’ groen licht. Ook het laatste document is er. De voorlopige datum van 3 mei blijkt ineens heel dichtbij te liggen. Maar er moet nog wel wat geregeld worden.

Afgelopen donderdag ons tweede rondje Den Haag gedaan (ministerie van Justitie, Buitenlandse Zaken en de Chinese Ambassade) voor nog een legalisatie en ook hebben we de visums aangevraagd voor ons drieën. Donderdag 2 mei ligt alles klaar. Weer een stapje dichterbij.

• 30 April 2013 - 07:23

Fam Postma:

Geweldig nieuws !
    We leven vanuit Workum met jullie mee .
    En wensen jullie een fijn maar vooral een goede reis .
    En lezen graag jullie bijzondere verhaal van jullie Dochter en zusje .
    Liefs Groetjes ,
    Sjoerd Joke Giovanni & Kian .

• 30 April 2013 - 07:28

Ilsa:

Kees, Jolanda en Lindy,

Een hele fijne en goede reis toegewenst..
    Geniet van het bijzondere moment dat jullie, jullie dochter en zusje in de armen mogen sluiten.
    Wij blijven jullie verhalen volgen via deze site..

Groetjes

Tjitte, Ilsa en Jesper

• 30 April 2013 - 08:30

Paul B:

Mooi man, hele goede reis gewenst. Hoe laat vliegen jullie vrijdag?

• 30 April 2013 - 09:34

Bauke,Thea, Niels,Mark En Lars:

Hey Kees, Jolanda en Lindy

Wat spannend allemaal.
    Wij wensen jullie een hele goeie reis toe!!
    En voor Lindy ook een heel bijzonder moment.

Ik print steeds wel voor heit en mem uit! Dan kunnen zei de verhalen houden.

Hele dikke tut van ons 5en.

• 30 April 2013 - 09:36

Annette:

Fantastisch! Hele goede reis!!

• 30 April 2013 - 11:45

Dineke:

Wat een geweldig nieuws op zo'n mooie dag! Een hele fijne reis toegewenst! Succes.

• 01 Mei 2013 - 10:14

Lucia:

Kees, Jolanda en Lindy,

Wat een super nieuws!! Wij wensen jullie een goede reis. En geniet van deze bijzondere weken in China.

Gr. Reitze Lucia Niek en Bas

• 01 Mei 2013 - 10:32

Anika:

Hoi Kees, Jolanda en Lindy,

Een hele hele hele fijne reis toegewenst! Geniet ervan!

xxx Anika

• 01 Mei 2013 - 14:04

Jetty En Dick:

Wederom weer een heel spannend en nieuw avontuur voor jullie allemaal! Heel veel liefs van ons!!XXX

• 01 Mei 2013 - 14:47

Jouke, Jetske, Ids En Ivo:

Kees, Jolanda en Lindy,

Wat een goed nieuws! Wij wensen jullie een hele goede reis toe en zijn erg benieuwd naar jullie dochtertje en zusje!

Groetjes van Jouke, Jetske, Ids en Ivo

• 02 Mei 2013 - 20:16

Henriette De Vries:

Een hele fijne reis toegewenst!!
    Geniet er van!! Gr.Henriette

• 03 Mei 2013 - 00:00

Ali:

Jolanda, Kees en Lindy,

Een hele fijne reis gewenst!
    Geniet ervan!

Gr. v Ali

• 03 Mei 2013 - 07:53

Karin:

Hey Kees, Jolanda en Lindy,

Vandaag is de grote dag! De grote reis om jullie famke en suske in jullie armen te sluiten! Wij wensen jullie een hele fijne en bijzondere tijd in China. Geniet er van!

Groetjes Arjen, Karin, Leanne & Nicolien

• 03 Mei 2013 - 11:29

Reinhart (buurman):

Beste Jolanda, Kees en Lindy,
    Wat geweldig nieuws !!!!! Van harte gefeliciteerd.
    Ik wens jullie een fijne reis en goed verblijf in China.
    Hartelijke groeten,
    Reinhart

• 03 Mei 2013 - 14:48

Chelly:

Lieve Kees, Jolanda en Lindy,
    Ik wens jullie een hele goede reis naar het verre China en een mooi verblijf daar. Wat spannend moet dit allemaal weer voor jullie zijn! Heel veel plezier en geniet van dit bijzondere moment.
    Veel liefs van Chelly

• 04 Mei 2013 - 10:20

Miranda Ruiter:

Hallo Kees, Jolanda en Lindy,
    De reis al achter de rug ?, wat een mooi nieuws. We wensen jullie een goede tijd daar, om jullie twade famke, in jullie armen te sluiten.

Groeten Danny,Miranda, Marije en Brecht.

• 04 Mei 2013 - 11:10

Mem:

Hoi zijn jullie goed aangekomen en hoe is het met Lindy?wel spannend zeker groetjes mem