Us famke út China - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Kees en Jolanda en Lindy Folkertsma - WaarBenJij.nu Us famke út China - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Kees en Jolanda en Lindy Folkertsma - WaarBenJij.nu

Us famke út China

Door: folkertsma

Blijf op de hoogte en volg Kees en Jolanda en Lindy

17 Oktober 2010 | Nederland, Heerenveen

22 juli:

Vakantie in Zuid-Frankrijk, nog vlug even naar het "maanlandschap". Rijdend tussen de zonnebloemen en de zon overgoten bergen gaat ineens de telefoon.

Kind en Toekomst.....
Trillend zetten we de auto aan de kant van de weg.
EEN MEISJE............

Li Bing-Yu is haar naam en ze is 2.5 jaar. Ze is geboren in de provincie Guizhou te China.
Helaas voor iedereen mochten we niet meer gegevens van haar vrij geven dit ter bescherming van haar.

Kees en ik moesten even bijkomen dit hadden we nog niet verwacht wat mooi een meisje. US FAMKE.
In dream komt út. (Een droom komt uit)
Haar naam Li Bing-Yu: Li is haar Chineese achternaam (deze staat in China voor de voornaam). Geven we haar een andere naam of toch niet, Ja we geven haar er een nederlandse naam bij, maaaaaaar die houden we nog even geheim.

Thuis gekomen hebben we schriftelijk aangegeven dat wij Bing-Yu graag als dochter willen. Kind en Toekomst stuurt deze papieren naar China.
China gaat alle papieren nakijken en beslissen of wij haar mogen adopteren of niet.

Maar gelukkig na niet al te lang wachten krijgen we groen licht en mogen we alles gaan regelen voor de reis naar China.

Als alles goed gaat kunnen we eind december naar haar toe. Eerst weer veel papierwerk regelen en weer naar Den Haag voor nog meer stempels en ons visum regelen voor China. Ook moeten we ons laten inenten.