14 Oktober - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Kees en Jolanda en Lindy Folkertsma - WaarBenJij.nu 14 Oktober - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Kees en Jolanda en Lindy Folkertsma - WaarBenJij.nu

14 Oktober

Door: folkertsma

Blijf op de hoogte en volg Kees en Jolanda en Lindy

18 Oktober 2010 | Nederland, Heerenveen

Vandaag zijn we naar Kind en Toekomst in Halle geweest. Hier hebben we kennis gemaakt met de andere mensen van onze reisgroep.
We reizen met een groep van 9 stellen. Ook kregen we de laatste instructie's en formulieren voor de reis naar US FAMKE. Tussen de formulieren zat ook het reisschema.

Reisschema:

22 oktober: Vertrek naar Beijing om 20.55uur vanaf Schiphol.
23 oktober: Aankomst Beiijing om 12.40 lokale tijd en een nachtje slapen.
24 oktober: Vlucht naar GuiYang in de provincie Guizhou. (Zuid China)
25 oktober: Naar het Civil Bureau waar we US FAMKE ONTMOETEN.
26 oktober: Naar het Civil Bureau, om de adoptie officieel te maken.
27 oktober: Vrije dag.
28 oktober: Excursie naar de Hong FU Tempel in Guiyang.
29 oktober: Paspoort van Bing-Yu halen en naar het ministerie van buitenlandse zaken.
30 oktober: Vlucht terug naar Beijing.
31 oktober: Vrije dag.
1 november: Legalisatie van de papieren.
2 november: Excursie naar de Grote Muur. (Mu Tian Yu)
3 november: Vrije dag.
4 november: Vrije dag.
5 november: Krijgen we de gelegaliseerde documenten terug.
6 november: NAAR HUIS.
We vertrekken uit Beijing om 14.20 uur lokale tijd met vluchtnr: CZ345 en landen op schiphol om 17.40 uur Nederlandse tijd.

• 18 Oktober 2010 - 20:05

Wim:

Mooi duidelijk, wij zullen het per dag volgen.

Groeten Jacoba,Wim en Harmen

• 18 Oktober 2010 - 23:01

Hains En Gerda:

Wat leuk juh,kunnen we jullie volgen.Wensen jullie een goede reis,en een nog betere terug.Groeten Hains en Gerda.

• 19 Oktober 2010 - 05:53

Andrea En Jurgen:

Wat een prachtige website voor een prachtige droom. Heel veel succes met de laatste voorbereidingen en tot vrijdag. Tut!

• 19 Oktober 2010 - 07:28

Paul:

Hoi Kees en Jolanda,

Leuk jullie reis-site. Heel veel succes en geluk tijdens reis. We blijven jullie volgen!

Groeten uit Woerden van ons allemaal!

• 19 Oktober 2010 - 07:40

Fam. Koopsma:

Wij wensen jullie een hele goede reis toe en zullen jullie iedere dag volgen en mee leven.

• 19 Oktober 2010 - 09:25

Auke En Trijnie:

Hé Kees en Jolanda,

Wij wensen jullie een goede reis toe en zullen jullie belevenissen op de voet blijven volgen. Geniet van de dagen daar en kom heelhuids thuis!

• 19 Oktober 2010 - 09:34

Fam Schiphorst:

Hallo,

leuk om ook jullie te kunnen volgen!
    De laatste loodjes, hier stijgt de spanning naar z'n hoogtepunt;-)

Groetjes vanuit Deventer

• 19 Oktober 2010 - 09:36

De Cupidootjes:

Ook hier stijgt de spanning. We kijken enorm uit naar vrijdag en nog meer naar zondag!!!
    Tot vrijdagavond en succes met de laatste voorbereidingen!
    Groet, Bas Colette en Zhi Cupido

• 19 Oktober 2010 - 10:24

Milou:

Hoi reisgenootjes!
    Nog een paar nachtjes en dan vertrekken we met zijn allen naar het mooie China! En op zondag reizen we samen door naar de provincie, waar jullie jullie dochter en wij ons zoontje in de armen zullen mogen sluiten! Spannend hè? Maar ook geweldig fijn!
    Succes met de laatste voorbereidingen en tot vrijdag!!!

groetjes,

Menno, Milou en Juna

• 19 Oktober 2010 - 12:04

Sjoerd Joke Giovanni:

Hallo Lieverd's
    Nog even de laatste lootjes en dan naar jullie mooie meisje .
    Heel veel liefs en dikke dikke xjes

• 19 Oktober 2010 - 13:17

Bauke En Thea :

mooie site. heel duidelijk.
    we zullen jullie volgen va workum.
    wij wensen jullie een hele fijne vlucht toe! en terugreis. de jongens hebben er zin in, eindelijk hun nichje zien!! tis ook zo spannend.
    liefs Bauke.Thea en de jongens

• 19 Oktober 2010 - 15:57

Bianca En Johan:

Wij wensen jullie een goede reis toe en zijn erg blij dat jullie droom nu gaat uit komen.

Grt.

Bianca en Johan

• 19 Oktober 2010 - 17:07

Dick En Jetty:

Hallo schatten, wat een mooi duidelijk verhaal!
    We zullen jullie uiteraard volgen vanuit IJsselstein. Ook wij vinden het super spannend allemaal! Geniet van alles wat op jullie pad komt!

Dikke zoenen van ons 2.
    Dick en Jetty

• 20 Oktober 2010 - 07:14

Cor En Hilly:

Wij wensen jullie een hele goede reis toe.en veel plezier.

• 20 Oktober 2010 - 11:00

Ellen En Marco:

Een hele mooie website voor iets wat jullie droom is. een hele goede reis en een schitterend verblijf toegewenst.

• 20 Oktober 2010 - 17:29

Theo & Dineke + Bern:

Het wordt nu wel echt spannend, he. Was het maar vast maandag. Een onvergetelijke reis toegewenst. Liefs.

• 20 Oktober 2010 - 17:32

Simone:

Leuk deze site!
    We gaan jullie volgen!
    Spannend hoor.
    Veel succes en vooral plezier en geluk.

Kees en Simone en kids

• 20 Oktober 2010 - 17:34

Hoi Kees & Jolanda:

Spannend!, nog 2 nachtjes en dan vliegen jullie naar China. Goede reis & geniet van jullie famke.
    Groetjes vanuit Groningen

Gerda

• 21 Oktober 2010 - 06:15

Johan Van Dixons:

Hoi Kees en Jolanda

Wij vertrekken vanavond naar China , ik wil jullie een goede reis wensen en misschien zien wij jullie daar ( ik denk het niet met meer dan 18 milj. Chinesen)

Groet,
    Johan grondstra

• 21 Oktober 2010 - 14:21

Wimmy, Franny, Akkie:

Lieve Kees en Jolanda,

Wij wensen jullie een heel voorspoedige reis en geniet er maar van. We zien er naar uit dat jullie met z'n 3en gezond en wel weer thuiskomen.

• 22 Oktober 2010 - 09:39

Lou Bethlehem:

Hoi Kees en Jolanda,
    Wat spannend allemaal. Ik zal jullie reis op deze prachtige site volgen. Hele goeie reis gewenst en kom heel gelukkig met jim famke weer thuis. Groetjes Lou

• 23 Oktober 2010 - 07:40

Andrea Jurgen Elissa:

Hoi, Hele nacht van jullie gedroomd. Als het goed is zijn jullie al uren in China. Ben zo benieuwd hoe jullie het daar hebben. Veel succes, geluk en genieten. Kus!

• 23 Oktober 2010 - 13:26

Henk,jacoba En Kids:

Hallo, wat een leuke site. Zover weg en toch dichtbij door de site. Gaan het zeker volgen.
    Geniet ervan.
    Groetjes van Henk,Jacoba,Naomi en Lean.

• 23 Oktober 2010 - 17:46

Mem :

Hallo jullie slapen nu maar voor morgen een hele goede reis ja het komt nu steeds dichterbij geweldig om jullie dochter nu gauw in de armen te kunnen nemen wel heel spannend groetjes mem en een dikke tut