23 oktober 2010 - Reisverslag uit Peking, China van Kees en Jolanda en Lindy Folkertsma - WaarBenJij.nu 23 oktober 2010 - Reisverslag uit Peking, China van Kees en Jolanda en Lindy Folkertsma - WaarBenJij.nu

23 oktober 2010

Door: folkertsma

Blijf op de hoogte en volg Kees en Jolanda en Lindy

23 Oktober 2010 | China, Peking

gisteren op tijd weggevlogen vanaf schiphol. goede reis gehad. Aankomst op het vliegveld van Beijing, na een vliegreis van ongeveer 10 uur, was om 12:40 lokale tijd. Na een oponthoudje bij de douane mochten we met onze reisgenoten in de bus richting hotel Sino Swiss, vlakbij het vliegveld. Als je een keer met de bus wilt keren op een 4-baansweg dan moet je hier heen, heel apart en gedurfd. de claxons werken hier wel.
Na aankomst in het hotel kregen we een versnapering aangeboden en een uitleg over ons komende verblijf en procedure in China.
Daarna lekker even bijkomen op de kamer. Afgesproken om even wat te eten en dit ook gedaan met een man/vrouw/kind of 18. Was gezellig en weer iets meer te weten te komen over onze reisgenoten, het blijft toch een aparte ervaring om dit zo met elkaar te beleven, vinden wij.
En nu vroeg op bed, want morgen gaat de reis verder naar guiyang.
Om 10:00 worden we in de lobby verwacht, dan worden we gehaald en gebracht naar het vliegveld. Om 12:15 vliegen we verder en om 15:15
landen we in Guiyang. Weer een stap dichterbij.....

• 23 Oktober 2010 - 12:56

Sjoerd Joke Giovanni:

Hallo Lieverd's
    Wij zijn blij dat jullie in china zijn en dat de vlucht goed is verlopen .
    Slaap lekker en een goede reis morgen naar Guiyang .
    Dikke x jes van uit Friesland

• 23 Oktober 2010 - 13:39

Heit:

Fijn dat jullie er zijn even bij slapen en dan maar weer verder.Mem heeft koelkast leeg gemaakt,en nu hebben wij voor veertien dagen selderie op het brood, en dat ook nog voor niks.Hou je taai. Heit en Mem.

• 23 Oktober 2010 - 15:19

Dick En Jetty:

Lekker om te lezen dat vlucht goed is verlopen! Nu eventjes bijkomen en dan weer verder. Super om zo iedere keer jullie verhaal te lezen...! Dikke zoenen van ons 2

• 23 Oktober 2010 - 15:26

Arjen Geja En Kids:

blij te horen dat de reis zo voorspoedig is verlopen. Vinden het zo ontzettend leuk dat wij de reis en jullie ervaringen met jullie mee kunnen beleven. Goede reis naar Guiyang en dan zo spannend de ontmoeting met jullie famke. groetjes, knuffels en een dikke tut ut Heerenveen.

• 23 Oktober 2010 - 15:46

Andrea Jurgen Elissa:

Lieve schatten, oh wat gaaf allemaal. Lekker koese en morgen maar snel op weg naar jullie kleine meisje. Kus, Andrea, Jurgen en Elissa.

• 23 Oktober 2010 - 21:44

Heit:

Nou Kees Heerenveen heeft gewonnen met 2 nul, maar met wat meer concentratie hadden ze wel met 8 nul kunnen winnen. Maar ja toch weer drie punten. Hoi ook voor Jolanda

• 23 Oktober 2010 - 22:07

Johan:

hallo, heerenveen heeft gewonnen met 2-0 was niet en mooie wedtstrijd 2 helft saai,zeker na rood bij tegen stander.maar 3 punten. doei en nice day daar vandaag en een goede reis verder.

• 23 Oktober 2010 - 22:35

Hains En Gerda:

He hallo.ZPeking eend gegeten?Goede reis verder.(uitleg;Beijing is de nieuwe naam voor Peking)Ook in Australie worden jullie gevolgd.

• 24 Oktober 2010 - 09:03

Boukje:

hoi jolanda en kees,
    fin dat we alles kunnen lezen wat jullie meemaken,ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat.groetjes willem en boukje